Data: dimarts 17 de gener de 2017Hora inici: 17.15 h.
Lloc: Menjador
Convocats: Junta directiva, comissions, membres Consell Escolar (sector famílies) i delegats.
Ordre del dia:
1. Lectura i aprovació de l’acta anterior.
2. Comissió Menjador. Contracte (*)
3. Comissió Entorn i Medi Ambient. Projecte pati.
4. Valoració Festa de Nadal.
5. Assemblea Extraordinària
6. Properes actuacions.
7. Precs i preguntes
Servei d’acollida gratuït: Si necessiteu aquest servei, feu-nos-ho saber màxim el mateix dimarts a primera hora apuntant-vos aquí: Servei acollida, o comunicant-ho personalment a la secretaria de l’AMPA. Si feu reserva del servei i finalment no el necessitareu, si us plau informeu a l’AMPA quan abans millor.
Servei d’acollida gratuït: Si necessiteu aquest servei, feu-nos-ho saber màxim el mateix dimarts a primera hora apuntant-vos aquí: Servei acollida, o comunicant-ho personalment a la secretaria de l’AMPA. Si feu reserva del servei i finalment no el necessitareu, si us plau informeu a l’AMPA quan abans millor.
(*) El punt 2 inclourà una exposició de la concessionària del servei actual, una exposició de la comissió de menjador i una votació per determinar si s’ha de renovar el servei o pel contrari obrir un procés de licitació, al que podrà qualsevol empresa que ens vulgui oferir els seus serveis, incloent l’empresa actual.