Data: dijous 16 de febrer de 2017
Hora inici: 17.15 h.
Lloc: Menjador
Convocats: Junta directiva, comissions, membres Consell Escolar (sector famílies) i delegats/subdelegats.
Ordre del dia:
1. Lectura i aprovació de l’acta anterior.
2. Casal Setmana Santa, votació (*)
3. Activitats no subrogades monitoratge, votació.
4. Festa de la Primavera
5. Reclamació hores educadora USEE
6. Projecte Pati, Comissió Medi Ambient
7. Programa català de refugi (veure entrada amb informació i documents)
8. Torn obert de paraula
(*) Documentació propostes disponible aquí.
Servei d’acollida gratuït: Si necessiteu aquest servei, feu-nos-ho saber màxim el mateix dimarts a primera hora apuntant-vos aquí: Servei acollida, o comunicant-ho personalment a la secretaria de l’AMPA. Si feu reserva del servei i finalment no el necessitareu, si us plau informeu a l’AMPA quan abans millor.